- Postanowienia ogólne
- IMT Technologies & Solutions sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 ust. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”), dalej: „Administrator”).
- Dane kontaktowe administratora to:
- adres: ul. Zieleniecka 13/514, 05-091 Ząbki, Polska
- e-mail: info@imtts.pl
- +48 737192999
- Dane osobowe oznaczają wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej; możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba fizyczna, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie określonego identyfikatora, takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator sieci lub co najmniej jeden konkretny fizyczny, fizjologiczny, genetyczny, psychiczny , tożsamość ekonomiczną, kulturową lub społeczną tej osoby fizycznej.
- Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych.
- Źródła i kategorie przetwarzanych danych osobowych
- Administrator przetwarza dane osobowe przekazane przez Państwa lub dane osobowe, które administrator pozyskał na podstawie realizacji Państwa zamówienia.
- Administrator przetwarza Państwa dane identyfikacyjne i kontaktowe oraz dane niezbędne do wykonania umowy.
III. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
- wykonanie umowy pomiędzy Państwem a administratorem,
- prawnie uzasadniony interes administratora polegający na świadczeniu marketingu bezpośredniego (w szczególności w celu wysyłania wiadomości handlowych i newsletterów),
- Państwa zgoda na przetwarzanie danych w celu zapewnienia marketingu bezpośredniego (w szczególności do wysyłania wiadomości biznesowych i biuletynów).
- Celem przetwarzania danych osobowych jest:
- przetwarzanie Państwa zamówienia oraz korzystanie z praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego pomiędzy Państwem a administratorem; przy składaniu zamówienia wymagane są dane osobowe, które są niezbędne do skutecznej realizacji zamówienia (imię i nazwisko, adres, kontakt), podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia i wykonania umowy, bez podania danych osobowych nie jest możliwe zawarcie umowy lub jej wykonania przez administratora,
- wysyłanie wiadomości biznesowych i prowadzenie innych działań marketingowych.
- Administrator nie podejmuje automatycznej indywidualnej decyzji. Jest podejmowana na wyraźną zgodę na przetwarzanie danych.
- Okres przechowywania danych
- Administrator przechowuje dane osobowe
- przez czas niezbędny do wykonania praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego pomiędzy Państwem a administratorem oraz dochodzenia roszczeń wynikających z tych stosunków umownych (przez okres 15 lat od rozwiązania stosunku umownego).
- do czasu odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.
- Po upływie okresu przechowywania danych osobowych administrator usuwa dane osobowe.
- Odbiorcy danych osobowych (podwykonawcy administratora)
- Odbiorcami danych osobowych są osoby:
- zajmujące się dostawą towarów/usług/realizacją płatności na podstawie umowy,
- zaangażowane w zapewnienie funkcjonowania służb,
- świadczące usługi marketingowych.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw trzecich (krajów spoza UE) ani do żadnej organizacji międzynarodowej. Odbiorcami danych osobowych w państwach trzecich są dostawcy usług pocztowych/chmury.
- Państwa prawa
- Na warunkach określonych w RODO macie Państwo:
- prawo dostępu do swoich danych osobowych,
- prawo do sprostowania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych,
- prawo do wycofania zgody na przetwarzanie w formie pisemnej lub elektronicznej na adres lub e-mail administratora wskazany w punkcie III niniejszych warunków.
- Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że Państwa prawo do ochrony danych osobowych zostało naruszone.
VII. Zasady bezpieczeństwa danych osobowych
- Administrator oświadcza, że podjął wszelkie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia danych osobowych.
- Administrator podjął środki techniczne w celu zabezpieczenia repozytoriów danych oraz repozytoriów danych osobowych w formie papierowej, w szczególności stosowania programów antywirusowych, bezpiecznego przechowywania kopii zapasowych, bezpiecznych haseł dostępu itp.
- Administrator oświadcza, że dostęp do danych osobowych mają wyłącznie osoby przez niego upoważnione.
VIII. Postanowienia końcowe
- Wysyłając wiadomość z internetowego formularza potwierdzacie Państwo zapoznanie się z warunkami ochrony danych osobowych i ich pełną akceptację.
Warunki te wchodzą w życie od 01.09.2021 r.